středa 26. září 2007

Účast : Béda, Jirka, Honza, Lukáš Fiala, Karel, Martin
Ubytování : Klecany v apartmánech Paredise v Rivě
Karlovy Vary – karavany v Malcezine, před X-centrum
Komu se nechce číst, tady je pár obrázků
možná přibudou ještě další

Středa :
Odjezd v 7.00 hod, auto sbaleno večer předem v garáži, odjezd Tašovice – 7.30 hod. domluvený sraz v 9.00 hod na prvním parkovišti nebo benzínce za připojení dálnice z Plzně.
Béda & spol dorazili se drobným zpožděním 1,5 hod. V SRN dočepování benzínu, kolem Mnichova volno, přes Kufstein, dálniční známka před hranicí, Insbruck, Brener, Trento, Roveroto, Riva na Lago di Garda. Dojezd cca v 18.00 hod k aparmánům Paradise v Rivě. Ubytování Béda a spol, my s Karlem pokračujeme do Malcezine (15 km), přislíbeno ubytování přes českou agenturu X-centrum v karavanech a kempu Claudia. Kemp nacházíme celkem snadno, check in na recepci, česká sekce vlevo vzadu poloprázdného kempu. Ubytování v karavanu s veškerým komfortem, pro hygienu využíváme zařízení kempu – luxusní. V karavanu kompletně vybavená kuchyňka, plynový vařič, lednička společná se sousedy venku. Karel okupuje ložnici pro dva, v jednom slušně vrže, já nakonec obsazuju obývák s rozkládacím ležením opět pro dva. Všude plno skříněk a přihrádek, nefunkční koupelnu přeměňujeme rázem na spižírnu. Venku je ještě vidět, povečeříme cestovní řízky a jedeme obhlédnout okolí. Dá se jet doprava nebo doleva. Jedem doleva. Většinou po nábřeží, mezi hotely a pláží, na kole bez problémů. Naráz se setmělo, tak obracíme a jedeme zpět, tentokrát po silnici. Vedení se ujal Karel, málem jsme mu nestačil. Doma hygiena, příprava výbavy na ráno a na kutě. Večerka snad 23, možná 24.00.